ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИ­ЧНОЇ ТЕОРІЇ ПСИХІЧНОГ­О РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІО­НУВАННЯ

Викладачі кафедри психології та психотерапії на базі стаціонарного відділення психоневрологічного диспансеру № 1 у Львові, поводять:

ЦИКЛ ТЕМАТИЧНОГО УДОС­КОНАЛЕННЯ:

ДЛЯ ПСИХОТЕРАПЕВТІВ,­ ЩО ЗДОБУВАЮТЬ ОСВІТУ­ В РАМКАХ СЕКЦІЇ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ­ПСИХОТЕРАПІЇ та усіх кого цікавить більше дізнатися про себе та зрозуміти функціонування психіки.

“ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИ­ЧНОЇ ТЕОРІЇ ПСИХІЧНОГ­О РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІО­НУВАННЯ”

25-26 березня 2017 р­­

Семінар 5. ­
Блок ІІІ.
Обсерваційні та експериментальні дослідження дитячого розвитку. Частина 1.

3.1. Обсервація пре- , пери- та раннього постнатального розвитку дитини.
3.2. Обсервація становлення ідентичності.
3.3. Дослідження вроджених компетенцій дитини та впливу на її розвиток практик догляду.
3.4. Дослідження прив’язаності та менталізаційних процесів.

Програма циклу

І. Загальні поняття психоаналітичної теорії
1.1. Психодинамічний та економічний принципи функціонування психіки, топографічна та структурна моделі психіки
1.2. Механізми психологічного захисту
1.3. Система нарцистичної регуляції особистості
1.4. Поняття про рівень структурної зрілості особистості

ІІ. Психоаналітичні теорії розвитку
2.1. Генеалогія психоаналітичних теорій.
2.2. Психосексуальний розвиток.
2.3. Теорія об’єктних стосунків.
2.4. Теорії зростання Его.
2.5. Становлення Селф.
ІІІ. Обсерваційні та експериментальні дослідження дитячого розвитку.
3.1. Обсервація пре- , пери- та раннього постнатального розвитку дитини.
3.2. Обсервація становлення ідентичності.
3.3. Дослідження вроджених компетенцій дитини та впливу на її розвиток практик догляду.
3.4. Дослідження прив’язаності та менталізаційних процесів.

  1. Теорія діадного зв’язку та сепарації.
    4.1. Дослідження інтеракцій в діаді.
    4.2. Ідентифікаційні процеси в діаді та процеси менталізації.
    4.3. Ідентифікаційні розлади. Реляційна травма. Ранні захисти.
    4.4. Сепараційний вектор стосунку. Сепарація як травма.
    4.5. Роль третього та процеси тріангуляції.
    4.6. Пренатальний зв’язок, пологова сепарація та бондінг.
    V. Психологія та психопатологія материнства.
    5.1. Психологічні функції матері в стосунку до дитини (holding, containment, scaffolding).
    5.2. Генеза материнської ідентичності.
    5.3. Ідентифікація матері з немовлям.
    5.4. Розлади материнської прив’язаності.
  2. Теорія психоаналітичної терапії дорослих та психоаналітичні моделі роботи з дітьми.
    6.1. Сеттінг в дорослій терапії. Психоаналітична ситуація. Позиція терапевта.
    6.2. Інструменти терапевтичного впливу в психоаналітичній психотерапії
    6.3. Центральні концепти дитячої терапії.
    6.4. Класичні психоаналітичні підходи до дитячої терапії А.Freud vs M.Klein.

 

Даний цикл тематичного удосконалення адресований психологам та психотерапевтам, що здобули або ж здобувають освіту в напрямку «дитячо-юнацька психотерапія», а також буде цікавим та корисним для психологів, психотерапевтів, соціальних працівників та інших фахівців, задіяних у роботі з дітьми.

Ольга Шишак. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та психотерапії Українського католицького університету, сертифікований психотерапевт Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів, спеціалізація в пре- та перинатальній психотерапії.

Юлія Мединська. Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та психотерапії Українського католицького університету, навчаючий психоаналітик Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів.

Організаційна рамка:
Цикл включає 12 теоретико-практичних семінарів тривалістю по 2 дні (субота-неділя), 4 пари щодня – всього 16 академічних годин протягом одного семінару.
Частота проведення семінарів – 4 на рік.
Загальна тривалість проекту – 3 роки.

Детальна інформація та реєстрація:
093-989-99-47, krushelnytska@ucu.edu.ua, Ірина Крушельницька