20 годин теорії та практики
Старт 10-11 березня   м.Київ, вул. Федорова 3, оф. 2
Ви можете проходити навчання, не виходячи з дому чи офісу. Передбачений відеозапис.
Кожен учасник даного модуля отримає сертифікат про його проходження та можливість проходження супервізії
Заповніть форму для участі в цьому модулі
Метою курсу є знайомство з основними видами, структурою і змістом проективних методик, а також можливостями їх використання як інструменту психодіагностики та психокорекції у практичній діяльності дитячого психотерапевта.

Подати заявку!

Лектори даного курсу
На семінарах вивчаються клінічні проективні тести, а також ігрові проективні методики (метафоричні асоціативні карти), які успішно застосовуються в практиці дитячих психологів і психотерапевтів. Перевагою проективних методик є індивідуальний підхід до кожної дитини, психотерапевтичний діалог в атмосфері довіри та підтримки, проникнення в несвідомі глибини психіки, вивчення динамічних характеристик особистості та психокорекційний ефект.
Анкета на участь!
Форми роботи: міні-лекції з презентаціями, практичні вправи в парах і підгрупах, арт-техніки, демонстраційні сесії, індивідуальна робота тренера з кожним учасником, терапевтичний досвід, супервізії.
1 СЕМІНАР
1 день
Вступ у проективну психологію. Історія розвитку проективного методу та загальна
характеристика методик. Проекція: від феномена до принципу дослідження. Адитивні
проективні методики (завершення речень та історій): «Незакінчені речення», «Незакінчені
розповіді», казки Луїзи Дюсс, асоціативний тест Юнга.
2 день
Інтерпретативні проективні методики (тлумачення якої-небудь події, ситуації): «Дитячий
апперцептивний тест» (CAT), «Блекі», «Тест фрустрації Розенцвейга», «Мій клас»,
«Методика діагностики шкільної тривожності», «Методика Рене Жиля».

Повна програма>>