Мета освітньої програми
Підготовка фахівців з психології, які володіють необхідними компетентностями для розв’язання наукових та практичних психологічних завдань у дослідницькій, психодіагностичній, консультативній та психокорекційній роботі у сфері освіти, охорони здоров’я та управління персоналом на основі професійних стандартів та морально-етичних принципів.
Особливості програми
-
Практична-орієнтованість:
-
поглиблене вивчення психологічної діагностики та консультативного супроводу різних категорій клієнтів;
-
залучення експертів психологів-практиків до проведення занять.
-
-
Міждисциплінарність:
-
формування міждисциплінарних зв’язків психології та богословських наук шляхом вивчення циклу християнських дисциплін, що сприяє оволодінню спеціальними консультативними навичками в роботі з духовно-психологічними запитами.
-
-
Міжнародна співпраця:
-
співпраця зі світовими дослідницькими та академічними центрами у галузі психології, участь у спільних проектах та програмах.
-
-
Академічна мобільність:
-
можливість навчання студентів протягом семестру в одному з закордонних партнерських університетів в рамках програми обміну;
-
мобільність студентів в рамках програми обміну між Український католицьким університетом та Національним університеом “Києво-Могилянська академія.
-
Переваги програми
- Практико орієнтований підхід (інтеграція теоретичного матеріалу при вирішенні практичних задач, кейсів; можливість отримувати практичні знання на унікальних базах практики).
- Використання інноваційних підходів до викладання (система дистанційного навчання CMS, інноваційні педагогічні методи, онлайн бібліотека (репозитарій)).
- Орієнтованість на особистісне та духовне зростання (в програму включені курси, програми, тренінги, спрямовані на розвиток soft-skills: самомотивації, внутрішньої дисципліни, самоменеджменту, комунікативності), християнських цінностей, цінностей толерантності та служіння.
- Можливість вибору спеціалізованих дисциплін на старших курсах, згідно обраної освітньої траєкторії (психолог у сфері особистісної проблематики vs. професійної проблематики.
- Можливість семестрового навчання в країнах Європи(Польщі, Литви, Великобританії), США, Канади завдяки розгалуженій міжнародній академічній співпраці.
- Можливість наукового зростання та проведення цікавих досліджень в межах міжнародних наукових грантів.
- Поглиблене вивчення іноземних мов.
- Особистісно орієнтований підхід до студентів, дотримання високих стандартів академічної доброчесності, комфортне освітнє середовище.
Де зможуть працювати випускники програми
Відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010 фахівці, які здобули освіту за освітньою програмою 053 психологія можуть обіймати такі первинні посади:
-
2340 – консультант психолого-медико-педагогічної консультації;
-
2445 – психолог;
-
2445 – практичний психолог.
Бакалавр психології може займати первинні посади, що пов’язані з психологічним консультуванням, психодіагностикою та проведенням прикладних психологічних досліджень:
-
у психологічних консультативних службах;
-
у навчальних закладах середньої та дошкільної освіти;
-
у соціальних організаціях (центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, дитячі центри творчості і дозвілля, дитячі будинки, притулки, будинки для людей похилого віку, осіб з особливими потребами, інклюзивно-ресурсні центри);
-
у закладах охорони здоров’я (лікарні, поліклініки, наркологічні та реабілітаційні центри);
-
в установах з пошуку та добору персоналу (кадрові агентства, центри зайнятості, центри профорієнтації);
-
у компаніях, малих підприємствах та бізнес- структурах; у системі державної служби (митниці, служби порятунку, військові організації, підрозділи пенітенціарної служби).
Для вдосконалення фахових навичок заради виконання в майбутньому завдань проблемного, творчого характеру, застосування методів психологічного і психотерапевтичного впливу як професійної діяльності (психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у навчальних закладах; визначення, корекції, реабілітації, профілактики порушень взаємин з оточуючим соціальним середовищем людини, діагностики, корекції, лікування, реабілітації,
профілактики розладів психічного стану людини, корекції особистості) студенти бакалаври продовжують своє навчання на магістерській програмі
Програма
ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ПРОГРАМИ ПСИХОЛОГІЯ | ||
З силабусами можна ознайомитись за посиланням | ||
1. Обов’язкові компоненти освітньої програми | ||
1.1. Цикл загальної підготовки | ||
ОЗ01 | Історія філософії | 4 ЄКТС |
ОЗ02 | Ділова українська мова | 3 ЄКТС |
ОЗ03 | Політологія | 3 ЄКТС |
ОЗ04 | Англійська мова | 24 ЄКТС |
ОЗ05 | Вступ до університетських студій | 3 ЄКТС |
ОЗ06 | Філософія | 3 ЄКТС |
1.2. Цикл професійної підготовки | ||
ОФ01 | Вступ до спеціальності | 4 ЄКТС |
ОФ02 | Психологічний практикум | 3 ЄКТС |
ОФ03 | Загальна психологія | 4 ЄКТС |
ОФ04 | Пізнавальні процеси | 4 ЄКТС |
ОФ05 | Теорії особистості | 3 ЄКТС |
ОФ06 | Методи дослідження у психології | 3 ЄКТС |
ОФ07 | Мозок і психіка (англ.) | 8 ЄКТС |
ОФ08 | Експериментальна психологія | 4 ЄКТС |
ОФ09 | Психологія емоцій та мотивації | 4 ЄКТС |
ОФ10 | Соціальна психологія (англ.) | 8 ЄКТС |
ОФ11 | Математичні методи в психології | 4 ЄКТС |
ОФ12 | Диференційна психологія | 3 ЄКТС |
ОФ13 | Психодіагностика | 8 ЄКТС |
ОФ14 | Психологія розвитку | 4 ЄКТС |
ОФ15 | Основи наукових досліджень (англ.) | 8 ЄКТС |
ОФ16 | Психопатологія | 7 ЄКТС |
ОФ17 | Організаційна психологія | 4 ЄКТС |
ОФ18 | Клінічна психологія | 4 ЄКТС |
ОФ19 | Психологія сім’ї та сімейне консультування | 4 ЄКТС |
ОФ20 | Основи психологічного консультування | 3 ЄКТС |
ОФ21 | Основи клініко-психологічної діагностики | 4 ЄКТС |
ОФ21 | Основи психотерапії | 4 ЄКТС |
ОФ23 | Основи психоаналітичної теорії людини та групи | 4 ЄКТС |
1.3. Наукові роботи | ||
ОФ24 | Курсова робота | 4 ЄКТС |
ОФ25 | Кваліфікаційна робота | 6 ЄКТС |
1.4. Практики | ||
ОП01 | Ознайомча практика | 3 ЄКТС |
ОП02 | Мовна практика (на вибір) | 3 ЄКТС |
ОП03 | Психодіагностична практика | 3 ЄКТС |
ОП04 | Професійно орієнтована практика | 5 ЄКТС |
Загалом кредитів ЄКТС на обов’язкові освітні компоненти | 170 ЄКТС | |
2. Вибіркові компоненти освітньої програми | ||
2.1. Цикл загальної підготовки (вибіркові дисципліни) | ||
ВЗ01 | Дисципліна Світоглядного ядра 01 | 3 ЄКТС |
ВЗ02 | Дисципліна Світоглядного ядра 02 | 3 ЄКТС |
ВЗ03 | Дисципліна Світоглядного ядра 03 | 3 ЄКТС |
ВЗ04 | Дисципліна Світоглядного ядра 04 | 3 ЄКТС |
ВЗ05 | Дисципліна Світоглядного ядра 05 | 3 ЄКТС |
ВЗ06 | Дисципліна Світоглядного ядра 06 | 3 ЄКТС |
ВЗ07 | Дисципліна вільного вибору університету 01 | 3 ЄКТС |
2.2. Цикл професійної підготовки (вибіркові дисципліни – 12 дисциплін) | ||
Траєкторія «Клінічна психологія» | ||
ВФ01 | Розлади поведінки у дітей та підлітків | 4 ЄКТС |
ВФ02 | Психологія психотравми | 4 ЄКТС |
ВФ03 | Психосоматика | 4 ЄКТС |
ВФ04 | Психологія здоров’я | 4 ЄКТС |
Траєкторія «Психологія розвитку» | ||
ВФ05 | Основи дитячої психокорекції | 4 ЄКТС |
ВФ06 | Психологія обдарованої дитини | 4 ЄКТС |
ВФ07 | Психологічний супровід дитини з особливими потребами | 4 ЄКТС |
ВФ08 | Психологія часу/Psychology of time | 4 ЄКТС |
Траєкторія «Консультування та психотерапія» | ||
ВФ09 | Клієнт центрована терапія | 4 ЄКТС |
ВФ010 | Символдрама | 4 ЄКТС |
ВФ011 | Позитивна психотерапія | 4 ЄКТС |
ВФ012 | Психологія стосунків | 4 ЄКТС |
ВФ013 | Психологія сексуальності | 4 ЄКТС |
ВФ014 | Основи арттерапії | 4 ЄКТС |
Траєкторія «Психологія управління» | ||
ВФ015 | Кар’єрне радництво | 4 ЄКТС |
ВФ016 | Пошук та добір персоналу | 4 ЄКТС |
ВФ017 | Психологія прийняття рішень | 4 ЄКТС |
ВФ018 | Психологія реклами та PR | 4 ЄКТС |
ВФ019 | Організаційне консультування | 4 ЄКТС |
Загалом кредитів ЄКТС на вибіркові освітні компоненти | 70 ЄКТС | |
Загалом кредитів за освітньою програмою | 240 ЄКТС |